.

Min helg har bestått av ganska mycket jobb. Jobbade i lördags 15.30 till 02.30 och sen igår 15:00 till 23.30, och så ska jag även jobba idag. Igår kom M hem till mig, han hade typ åkt efter mig hela vägen hit, men jag blev jätte glad, älskar överraskningar, träffade även hans föräldrar en snabbis igår, jätte mysiga faktiskt :)..

Saker och ting känns så himla bra med allt, fast att jag känner mig sliten pga allt slit på jobbet finns ni underbara människor som fixar till allt bra för mig, Ni är guld värda ska vi veta!!

En sak till, jag har typ blivit gluten allergisk, eller blivit jag har väl i stort sätt varit det hela tiden, men har nu fått reda på det. Det känns ju bra att inte längre ha ont i magen och så men det är så mycket man måste passa sig för :/..  aja man vänjer sig väl.

Nu ska jag fixa mig lite, jobbar ju snart!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback