Du fick mig att öppna ögonen..

Hur fina killar finns det egentligen? Du måste vara en ängel, någonting i den stilen iallafall :) Jag trodde inte mina ögon när du närmade dig mig, sättet du såg på mig och hur du pratade med mig fick alla klockor i hela universum att stanna. Det var bara du, du och jag och ingen annan. Jag är så glad att jag har hittat någon som du, det klickade direkt och jag vet att du känner precis som jag. Det är ofattbart. Hallå kolla på dig, shit du måste fan vara det finaste som exicterar. Mina ben blir alldeles svaga i din närhet och så fort du släpper mig känner jag mig svag.


Jag tycker om dig så stört mycket, och den här gången är jag säker. Det är du och jag mot alla. Du behandlar mig som den dyraste ägodel, du väljer mig framför allt. Du är killen i mina drömmar, och jag saknar dig redan. Ville inte lämna dig i morse, det var så svårt. Men med ett STORT leende på läpparna mötte jag dagen, ivrig att få höra din röst igen.


Det finns ingen annan i mina tankar än du!
Jag tycker om dig M :)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Är så glad för din skull Malin <3 :)

Postat av: xlfx

du och alex gjorde precis slut och du satt och whinade här över hur mycket du saknade och älskade honom. och nu har du redan hittat en ny?

alla killar du träffar är inte "den rätte" och du är gammal nog att inse det.

2008-09-14 @ 14:15:12
Postat av: malin

Gammal nog att inse? Vad är det för skillnad om jag träffar någon 4 veckor efter alex eller ett halvår? Ska jag säga till killen jag tycker om att han tyvärr får vänta ett tag. Tycker man om någon så gör man. Det är bara jag själv som kan avgöra om jag är redo, det har inte med åldern att göra. Det är mitt val, och tro mig jag vet mycket väl vad jag gör!

2008-09-15 @ 15:01:16
URL: http://tiondemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback