Bekännande..

Allting flyter på så bra just nu, med dig, med jobbet med hela livet helt enkelt :) allt är så underbart och jag vill bara ha det såhär för alltid! Igår när jag kom hem tänkte jag på dig, jag tänkte att jag är så glad att någon som du har valt att dela ditt liv vid min sida, det är oförståligt, helt underbart! Jag har gillat dig från första stund men igår när du sov här förvandlades mitt gilla till något mycket starkare, de orden du sa till mig flög rakt in i mitt hjärta och du är den första som ens har sagt sånna saker till mig.

Jag fattar inte hur man kan vara så perfekt på både utsidan och insidan, någon hake måste det ju finnas!


Jag saknar dig iaf sötnos, wish you were here..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback