Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.

Idag skulle det ha varit våran dag, vi skulle firat 2år och 5 månader. Men så blev det inte, och det finns väl både för och nackdelar med det. Så mycket vi gick igenom tillsammans, vi såg varandra utveckas till något mycket bättre, vi förbättrade varandra på ett positivt sätt och jag är glad för det. Även fast jag har gått vidare nu, finns du inom mig, du lever kvar i mitt hjärta, vem glömmer sin första kärlek? Tror inte heller att det är många som gör det.

Det är väl bara för mig att släppa det stora taget om dig, men tanken på att aldrig få ligga och hålla om dig skrämmer mig, jag vill se dig vakna på morgonen, jag vill ha söta små lappar på sängkanten, du vet sånna som bara du kunde skriva. Nu får jag aldrig mer ta del av dig och din humor som bara du och jag förstod.


"Du springer aldrig ifatt när jag väl är där, jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här, nu kan det vara försent att säga som det är. Jag försöker att träffa andra men det är inte så lätt, jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt, jag vill ha dig nu som jag hade dig förut"


Kärlek som alltid kommer att finnas inom mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment

hAHAH

2008-10-16 @ 13:44:21
Postat av: tess

började nästan gråta när jag läste det där. usch, jag känner verkligen exakt de känslorna du beskriver

2009-06-07 @ 15:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback