Afrohead..

Men shit vad är det för fel på mitt hår.. känner mig som en rastakid med dreads.. fy fasen.. Borstar och borstar men det ger verkligen inte med sig.. Är det någon som har något bra tips? Funderade på balsamspray men finns det ens fortfarande.. :S..?

Nu är jag rastlös och vill bara hitta på något men är tom på idéer.. suck!

Tack för det fina vädret iaf :D


Hittar massa bilder på A´s ex på datorn.. Varför ska det vara så oerhört jobbigt, och varför finns de överhuvud taget kvar! Varför kan han inte göra fina bilder med mig på, är jag inte lika fin eller.. :(



Puss

image365

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå, vem är du? Du har kommentarat på min blogg, hihi! :)

2008-05-03 @ 19:51:23
Postat av: Vendela

Du är väl finare! :) Ha en mysig kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback