Paj!

Idag har det varit en fullspäckad dag. Gick upp klockan 8 för att bege mig till Råsundas infomöte och HLR :).. Det var spännande. Men jag har inte vart på det bästa humöret, tror jag har åkt på vinterkräksjukan eller något, mår illa som tusan men jag kan inte kräkas, vill att det ska gå över. Ronja kände samma sak i fredags så det kan vara något vi har fått i oss.

Efter Råsunda åkte jag och A till Ikea för att inhandla lite smått till hemmet. Och efter det blev det att ta det lugnt framför ANDRA AVENYN.. Gosh så spännande.. Sen åkte vi och handlade på Coop ;)..


Dags att baka paj nu, det var ju trottsallt det jag skulle skriva om :P.. Äsch, Hallon och blåbärspaj!


Kramar från sjuklingen :/

Kommentarer
Postat av: ronjaa

sötnos det blir no bra snart, du vet ju hur fort det gick över för mig;) hahha

2008-03-17 @ 08:46:39
Postat av: Romanique

Tack för din kommentar :)Du har en väldigt söt blogg du med :) Peace!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback