Kan jang :S

Usch fy och blä, nu har jag varit sjuk tillochfrån i ca 2 veckor och de e inge vidare. Jag kan inte sjunga, kan ingenting! Köpte rekomenderande medicinen " Kan Jang" från apoteket igår och ska se om det blir bättre. Som det ser ut nu så nej!  Har ont i ena sidan av halsen och detta strålar ut mot örat.. JAG HAR SÅ ONT! om ni har några tips, välkommnas det mer än gärna!


Kom precis hem från god middag hos A´s pappa.. haha åt strutskött ;).. ingen riktig höjdare men fungerade! 

På tisdag ska jag på ansiksbehandling och jag längtar oerhört mycket dit, någonting måste göras, jag kan inte gå omkring så här :).. Thats it!

Löshår ska även fixas :D

Nu ska jag hitta på något vettigt ;)...


Puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback