Blåsta av Stina-lee?

Tänkte bara informera er om en sak, vet inte om detta var avsett eller ren olyckshändelse men detta har fått mig att ta avstånd till köp via bloggar.

Deta skedde i september förra året. Stina-Lee hade lagt upp några produkter som hon ville få sålda och jag vart jätte intresserad av en klänning, så vi kom överäns om att hon skulle skicka den till mig och jag satte in 200:- på hennes konto. Men sanningen är den att jag fick aldrig någon klänning, jag väntade och väntade för att se om den kanske skulle dyka upp men tillslut tröttnade jag så jag hörde av mig. Förklaringen jag fick var att den hade kommit tillbaka som eftersändning och hon hade ingen aning om varför. Men sanningen är den att både jag och min pappa jobbar på posten och får man något tillbakaskickat så står det en anledning på paketet. Men inte enligt henne då såklart.

Sen har hon sagt att hon ska sätta in pengarna, men har det hänt, nix :/

JAG VILLE BARA VARNA ER!


Godnatt alla underbara läsare, vi hörs imorgon <3

Kommentarer
Postat av: emelie

vilken jäkligt dålig stil! men vad det verkat som hade hon ju ingen koll på löshårsförsäljningen heller...

Postat av: Mei

men usch ! det är därför man aldrig ska handla på nätet..

2008-03-03 @ 20:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback