Värmdö..

Nu är jag hemma hos familjen på Värmdö, myspys! Känns så konstigt att detta inte längre är mitt vardagliga hem :/, blir lite rädd av tanken. Idag har vi varit hos moster som fyllt år, detta firades med mycket gosaker! Sen åkte älsk till lägenheten och jag hem till mammsen och pappsen! Mamma har gjort gelenaglar på mig som blev fina, hon är en duktig nybörjare!

Jag är jätte ledsen att ni inte får höra så mycket från mig, men allt är pga flytten, vi har dator där men nada uppkoppling, helt värdelöst! Men om typ 3 veckor, då blir det full rulle igen.. tillbaka på banan det vill säga!

Nu i veckan är jag ledig vilket känns toppen, perfekt efter skolstart! Jag har bokat teoriprov för körkortet den 24:e dvs på torsdag och jag hoppas så mycket på att det går bra. Håll tummarna för mig!!

Nu ska jag gå och lägga mig men vi hörs om inte allt för lång tid..

Håll ut <3<3

Kommentarer
Postat av: Trixie

Fin blogg du har :) Åh min kära mor håller också på att utbilda sig till nageltecknolog, det är lyx att få naglarna fixade helt gratis! Hare bra/ Trixie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback