Tisdag

Idag har hela dagen gått åt, åt två saker och det är skolan och sova.. jag var hemma vid 16,30 och då lagade jag och älskling lite mat, efter maten var vi båda så mätta och belåtna så vi somnade :P..Skönt var det iaf.

Jan hann faktiskt med en sak till, shoppa lite..

Hittade verkligen ingenting i klädväg som funkade idag, hade en dålig dag helt enkelt. Har ni känt så? att ingenting passar, om man över huvudtaget hittar något.

Detta kom jag hem med:





Shampoo och balsam från sunsilk (från nya serien fabulos shine)
Ldb - peeling silk. (vet inte om denna är bra men känner att jag måste hålla huden fräsch)
Rougeborste  (aldrig testat men min nuvarande kan gömma sig i papperskorgen tycker jag)

Sen fick jag med två prov produkter ifrån nivea visage, det är en Refreshing water, rengörings tvål och den andra är en Refreshing toner.

Ska prova dessa produkter och se om dem är värda att köpa.
Grymt snällt att skicka med prover till folket, älskar det!


image239

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback