Nu vet jag!

image224

Jag har haft en stor önskan en stor del av mitt liv, nämnligen att dansa, jag säger inte att jag är dålig på det utan att jag vill börja gå på danskurser. Nu när jag endå har slutat med gymnastiken kan jag ju göra något jag verkligen velat så länge. Så jag tänkte faktiskt söka in till "the voice street dance school" den här terminen.

Det är verkligen det här jag vill. Jag blir så glad, detta ska bli min grej.. Jag anmäla mig på stört!

Att scenen har varit min många gånger, vet jag, jag har visat hela publiken att sjunga är min passion, men att förverkliga min dansdröm skulle göra det hela komplett :).. Både dansa och sjunga, Jag kan inte bli bättre!

Nu ska jag skicka in min ansökan! <3

Jaaa!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback