Någon med brytning..

Inatt kom jag i säng alldeles för sent, var bara inte tillräckligt trött för att kunna sova :(..

Men idag är en ny dag och jag hoppas den blir så bra som möjligt.


image230



Igår fick jag ett telefonsamtal av någon med en ganska kraftig brytning som påstod att jag hade tappat mitt busskort.. va!? sa jag och fattade ingenting, hon rabblade upp mitt namn och personnummer som jag har skrivit ner på kortet och mycket riktigt så stämde det precis in på mitt. Det här är min vanliga otur så jag blir inte förvånad, men jag måste utbringa ett tack till alla er där ute som faktiskt har något vett och lämnar tillbaka borttappade grejer.
Nästa gång du hittar ett busskort så är det en sjukt stor chans att det tillhör mig :P

Nu ska jag ta bussen till Sången.. Har bara gemensam sånglektion idag.. Veckan kunde inte startat bättre :D.

Puss och kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback