Jay Sean

Jag har hittat HONOM!!!

Vem undrar ni såklart och det ska jag berätta för er i detta inlägg!

Jay Sean heter han och ursäkta ordvalet men fyfan vad han är bra, jag är helt såld på hans röst och dessutom är han oerhört snygg.. Ge mig! Hans röst är så mild och vacker, vill bara lägga mig i sängen och somna med han sjungande vid min sida.
Tänk er, en kille med värsta fina rösten som sitter i ett släckt rum med något enstaka tänt ljus som fladdrar till i mörkret, tänk er att han sitter där med gitarr precis bredvid dig och sjunger världens vackraste låt som är skriven till just dig!

Gaah, skulle göra vad som helst för att ha honom här nu.. Min drömidol och världens snyggaste.

Har ni några idoler ni drömmer om?

 
image243

Ser ni vad det står?.. "Im always connected online" Sexy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback