Internet.. wiiie!

Nu har allt börjat ordna upp sig i lägenheten och det känns ju skönt, har varit mycket att stå i med men så är det ju!
Som ni märker så fungerar internet prima nu och det beror ju självklart på att vi har fått internet, så nu slipper jag liga och dega framför 1:an, 2:an eller 4:an på kvällarna :).. Förhoppningsvis kommer våra tv:kanaler inom kort oxå!

Ni ska bara veta hur skönt det är att bo ensam, men ibland vill man bara springa hem och sova mellan mammsen och pappsen :/.. Men någon gång måste det ske! Jag trivs iallafall superduperbra här :D

Idag har jag haft en lektion med "Arbetsmiljö och säkerhet" kanske kan vara till nytta någongång ;)
Kanske smart att ha ett arbete först bara :P..

Nu ska jag kolla runt på lite sidor :D


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback