Varför?

 Varför alla hjärtansdag? För att det är den ända dagen på året som man kan vara lite extra gullig mot sin älskling eller för att alla som är utanför i skolor känner sig ännu mer utanför när de inte får någon ros.

Jag tycker att dagen i ära är värdelös, är det inte hundra gånger mysigare att bli överraskad av sin älskling någon annan dag istället, då man inte är berädd? JO!

Så jag och min plutt gjorde ett beslut igår, att fira "Alla hjärtansdag" då istället, vi orkade helt enkelt inte visa våran stora kärlek till varandra på en speciell dag, så det vart mer spänning när man gjorde det spontant.

Jag har för den delen inte ens tid att mysa och gosa med min älskling på alla hjärtans dag eftersom min älskade pappa fyller år då! Så jag ska vara med honom, han är grymt mycket mer värd än ett uselt alla hjärtansdag påhitt, SÅ DET SÅ!


image272

Hoppas att ni alla får en prima alla hjärtansdag och att ni inte glömmer att gratta min käre far! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback