Regnet det bara öser ner

Kollade nyss ut genom fönstret och såg vilket oerhört fult väder det var.. Här i Västerhaninge öser regnet ner, hoppas att ni har det finare! Det spelar ingen roll om man vet att det är grått och fult väder ute, man, eller iaf jag blir dyster och seg när vädret är såhär.. hela dagen har helt enkelt bara varit grå och tråkig.

Sitter inne på apollos hemsida och kollar resor, vill typ köpa en resa till mig och A när han fyller 20 :).. i augusti. Men jag har en annan sak på G till honom, något han verkligen, verkligen vill ha ;)..
image293
Vill åka någonstans i höst men vet inte vart, jag är typ helt inne på Cypern, vet inte varför :P..


Har ni något bra ställe att rekomendera?


Neh, nu ska jag fortsätta kolla ut genom fönstret i väntan på bättre tider :P


  Kanske bäst om man gör regndansen eller något i den stilen ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack sälla, vad roligt!Lycka till i tävlingen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback