Önsketankar ;)

Idag ska jag till stan och shoppa loss, har pressentkort på alla stans affärer till ett värde av 10 000 kronor, efter det ska jag äta middag med A på den finaste resturanten som finns :)..

Haha, man kan ju alltid drömma sig bort lite ;) Istället ska jag ligga hemma och äta tablett efter tablett, till middag blir det väl soppa ;)..

Hahaha nu mår jag så dåligt så jag vet inte vad jag ska ta mig til :S


Tur att ni på andra sidan kan känna er trygga eftersom ni har 0 chans att bli smittade :)

Pusss  


Kommentarer
Postat av: Malin

tack så ycket, men jag tycker din blogg är finare :D Händer en söndag som denna då? :)

Postat av: Malin

jasså, avd ska du göra på apoteket? =) jag ska bara plugga =/

2008-02-24 @ 13:52:19
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback