Jonas Göthberg!

Nu har iaf jag vart duktig och hjälpt till och ack så fint det blev :)..  imorgon har vi temadag, ska kolla på film och lite grejer så det blir nog en skön dag! Slutar 13.15 så lite tidigare för min del :).. sen så är det dansen som gäller <3!

Jag måste bara rekomendera "The voice streetdance school" till alla er som funderar på att börja dansa. Kursen är helt otroligt bra och rolig så att man lär sig snabbt, tiden utnyttjas effektivt och lärarna är helt gudomliga på att både dansa och lära ut.  Just jag har Jonas Göthberg som är en stor favorit för mig, dels är han så snygg att jag dör och sen är han GRYM på att dansa. Dans är hur kul som helst, dansa, dansa, dansa säger jag bara <3
Ta tag i drömmen, börja dansa <3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Oooh Jonaaaaaas, min gamla danslärare, han är grym !!!

Postat av: Anonym

håller med. Han är verkligen den bästa. Snygg så man dör plus att han dansar så himla bra.

2008-03-18 @ 04:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback