Inflyttningsfest..

Igår hade jag det hur mysigt som helst med min kära Daniela, synd bara att ni andra inte kunde komma, vart mat så att hela statsmissionen skulle kunna få sig en bit. Jag hade det iaf super mysigt med er sötnosar :)..
Tror att Freddan glömde sin mössa här? Stämmer det?

Jag fick sjuts av duktiga fredrik in till stan vilket var jätte snällt <3 Där träffade jag Ronja Och Nicole och vi hade det hur kul som helst, tillslut skulle jag ta nattbussen hem men råkade tyvärr somna på bussen. Busschauffören väckte mig på slutstationen och sa att den inte går längre. Hahaha då hade jag åkt för långt. Nu ska jag alltid hålla ögonen öppna och absolut inte lyssna på Svenska favoriter så dags :P..

image275

Du är min ögonsten hjärtat, du är det bästa jag har <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

hah, jorå,mössan ligger hemma hos er;P älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback