I veckan har jag shoppar

tack för alla jätte gulliga kommentarer från förra inlägget, tyvärr är jag nu tvungen att ta bort det eftersom det tar alleles för lång tid att överhuvud taget öppna bloggen. Men ni som är intresserade och inte hört låten kan kontakta mig så får ni adressen!

Idag skulle jag till tandläkaren men han tyvärr inte dit pga tidspress, så det blev Ikea istället!
Har vart och shoppat lite i veckan, bland annat en ny friis and company väska, en rengöringsmjälk från Loreal och 2 tröjor från H&Ms aids kollektionen! Jag lägger upp lite bilder imorgon!

Nu ska jag plugga lite matte med min käre sambo ;).. haha känns helt jätte konstigt att kalla honom för sambo, min lille prins <3!


Puss och kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback