Förslag?!

Idag har det varit en ganska seg dag måste jag säga, det känns som att jag hunnit med så himlans mycket.. Trodde inte alls att klockan var så lite som 20:00 när jag för en stund sen kikade på den! Kul att några timmar kan gå sakta iallafall, känns som att tiden bara rinner iväg!

Snart är det säsongsstart för min absoluta favoritserie.. kan ni gissa vilken ;)..
Det är inte gossipGirl eller va den heter utan "En annan del av köping"! Dem är så goa, helt klart mina idoler, klockrena personer!

 Så alla ni som inte såg förra säsongen, ta chansen, det finns inget roligare en söndagskväll det kan jag lova er! Slå på fyran klockan 20:30!


image257

Lite senare tänkte jag faktiskt lägga upp en låt som jag har spelat in, en cover dock.. men även det kräver mod till att göra, det är ju trots allt min sångröst, kommer väl få både positiv och negativ kritik kan jag tänka mig. Men jag ska tänka över saken och om ni är riktigt gulliga mot mig så kanske den kommer ut redan ikväll!

Kommentarer
Postat av: carro

jajajajajaja!!! gud va kul!! jag vill verkligen höra :) jag tror på dig malin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback