Den perfekta lösningen!

Jag har som sagt solat lite solarium i början av veckan och blev kanonröd i ansiktet, nu har det gått ner och istället är min hud lika torr som mossa, så jag kände att jag var tvungen att göra något, efter oljor och krämer hittade jag slutligen något som fungerade! "Oliva Day Cream" var lösningen.


image273

"En intensivt återfuktande och lätt parfymerad dagcreme som innehåller kallpressad olivolja av hög kvalitet. Den innehåller också andra mjukgörande oljor, bland annat squalane som redan finns naturligt i huden. Cremen är även rik på viktiga fettsyror och E-vitamin. En kraftfull antioxidant som förebygger och förhindrar bildandet av fria radikaler och skyddar därmed mot åldrandet. Den ultralätta och smidiga konsistensen gör Oliva Day Cream till ett perfekt makeupunderlag som snabbt absorberas av huden och håller den matt och fräsch hela dagen."
 

Jag har även testat "Oliva Lip Care with Shine" i samma serie och den är kanonbra!

dessa produkter finns att köpa på apoteket!



Kommentarer
Postat av: Stine

ja de var synd.. men tack så mycket vad glad jag blir..
din blogg är också jättefin.. din bild på dej är otroligt fin :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback