Nyhet, nyhet..

God morgon! Har precis vaknat och nu sitter jag här som en hjälte och väntar på bättre tider. Vad har hänt med vårt fina väder, helt grått och äckligt just nu. Jag vill ha sol.

Jag ska snart röra mig in mot stan för att träffa Nicole och Ronja, sen blir det träna småtjejerna :)..

Hade Sånglektion igår och den gick galant, min låt satt som bara den.

Juste, jag måste berätta den största nyheten av allt som någonsin kommer excistera i min värld. Jag Malin Bodin har börjat dricka LATTE, bara sådär. I flera år har jag försökt att gilla det, men det har aldrig fungerat :/.. Men nu, bara sådär så blev det tvärtom, fan va jag är bra!


<3

Kommentarer
Postat av: Emily Higgins

Vad duktig du är :P..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback