Freeedag!

Idag är det fredag och jag känner mig inte taggad till någonting, vill helst bara ha en mysig myskväll :)..

Haha, var på Enough galan igår där Blondinbella presenterade allt, helt ärligt så tycker jag att hon ska sluta med det där, undra hur många fans hon hade i publiken :P.. Artisterna var duktiga men ljudet var halvkasst och det mesta var rörigt. Erik min käre vän skötte ljuset och han var jätte duktig, Fan va man kan sakna någon utan att ha märkt det själv.

En sak är jävligt säker, när jag ska till Odenplan nästa gång så behöver jag en personlig assistent, please, jag gick i en timme igår för att hitta sketna Vanadisgatan, men icke.. Slutade i S:T eriksplan. Lycka!


Ska iväg till skolan nu, brumma bil..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback