Äntligen

Det var inte igår.. Äntligen är blogg.se på fötter igen trotts misslyckandet med byte av plattform.
Har kliat så mycket i fingrarna de senaste dagarna då man inte fått blogga, och att inte kunna läsa era fina bloggar!

                                                                                       
Detta har hänt:

Jag var i kungsberget i lördags med A och det var super mysig, provade mig på bräda men det var ju sjukt svårt, den vägrade ju hänga med mig dit jag ville, idiotsak. Byte tillslut till blades vilket gjorde hela processen mycket enklare! A var sjukt sexig på sin bräda ;)

Dagen efter, det vill säga i söndags var jag publikvärd på Råsunda på matchen AIK-KALMAR, var väl ingen höjdarmatch tyvärr.

Igår var det konsert och det gick superbra! Fick massa goa kommentarer, TACK!


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emily Higgins

Vi har gett bort honom! :(.. Det var väldigt trevligt i går gumman :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback