Söndag

Hej allihoppa ;)

Hoppas ni har det bra! Jag mår väl sådär, de e så mycke som har hänt, som jag inte kan hantera, de e så jävla jobbigt.. har ni någongång känt er vilse, att ni inte vet vart ni ska ta vägen?
De e ungefär så jag känner mig, tyvärr.. ena dagen kan allt vara underbart medan nästa är helt åt helvete..
En sån dag har jag just nu, och jag hatar det. Såg på nyheterna härom dagen att det fanns något som kallades "storasyster" om man hade problem och ville prata så kunde man vända sig till henne.. Jag vet inte riktigt till vem jag ska vända mig..det är säkert hur många som helst som vill hjälpa, men jag vet inte, kanske leder det till större osäkerhet.

Jag är trött på lögner och svek.. jag är trött på i stort sätt allt, livet överhuvud taget.. och det är synd, för jag har aldrig förut känt på detta sätt, har alltid varit den glada och pigga tjejen lixom :/.. men nu då?.. Nu är det precis tvärtom :(.


Någon som kan ställa upp och lyssna på mina problem?, Skulle verkligen uppskattas :)





Den enda jag har och verkligen kan lita på är Daniela.. <3


Kommentarer
Postat av: Janika

Jag har sån dag idag. Piss drygt!! Man vill bara gräva ner sig :S

Postat av: Johanna

hej :)
Kjolen köpte jag i början av sommaren, sprang runt som en tok för att hitta den, var slut överallt!
Men har nu sett att den kommit in igen, i hötkollektionen och i fler färger, Den kommer från gina tricot och kostade 199 tror jag? eller kanske var den billigare, men inte över det iaf :)

2007-09-21 @ 23:34:58
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Daniela

gumman, du är bäst, kan prata med dig om allt <3 finns alltid hära

2007-09-23 @ 22:39:36
Postat av: Emilie

Jag tänkte gå med i något som heter "Tjejzonen" förut och ställa upp och vara storasyster, men till slut bestämde jag mig för att vänta några år och se. Det var ett voluntärsjobb och jag behöver verkligen pengar nu, så jag ska söka ett vanligt jobb. Men jag ställer gärna upp och pratar med dig =) [email protected] är min mailadress om du vill prata.

2007-09-23 @ 23:24:17
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: ronja

hmm.. med mig med kanske?

2007-09-24 @ 20:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback