Bläää

image21


Usch, den där dukoral-medicinen jag tog nyss smakade apäckligt :/.. fy, nästan så jag helldre skiter på mig i två veckor i Egypten, haha ne då.. så illa är det inte! Idag blev det en lång dag för mig, har både vart i skolan och tränat små gymnaster :) strongt av mig där :D.. Vad har ni haft för er idag?

Nu gott folk är det bara SEX dagar kvar tills vi åker till Egypten :)..
Jag lääängtar!

Vi skulle ta skolfoto idag också, och min klass är ju estet så vi ville göra någon plojgrej.. men inte fick man det heller, höhö, kul skola :(  Har sett att jag har fått några fler besökare :) Känns roligt faktiskt.. :D






Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men vi hörs senare :).. Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback