Torsdag

Usch vad skolan kan göra en trött, man blir så seg efter en hel dag av massa tänkande :(.. Var hos tandregleraren imorse , gick galant, förutom att dem skulle göra avtryck till min nattandställning och då var jag tvungen att bita i en jätte äcklig massa, såg ut som kludd, kändes likadant :(. Någon som haft tandställning? Men nu måste jag berätta om det bästa på länge, att skiten ska ut imorgon, IMORGON klockan 8:a ska jag dit och då ska den ut minsann :D.. Det ska bli guddomligt skönt. Det jobbiga har inte varit att det har varit fult utan att det river upp halva munnen och att man inte kan äta efter man har spänt den :(.. Tänk, att den där "saken" har suttit i min mun i 2 år, helt sjukt.

Förlåt att inga bilder har kommit upp än, är hemma just nu så det blir nog lite svårt eftersom bilderna befinner sig hos älsklingen :(! Men dem är på god väg :D

Nu nalkas det helg :D.. Vad ska ni hitta på då?


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback