Lördag

Filmen igår var jätte bra :) kul att variera sig lite ibland :), Men den var verkligen värd att se! Köpte typ 2kg godis innan men åt typ 3 godisar, vart inte sugen bara :/ synd.. godis som är så gott! I morse gick jag upp och bakade scones, dem vart jätte goda, perfekt start på dagen, sen skulle jag och älsklingen åka in till stan men han ändrade sig och åkte på Street Car mässan, så nu sitter jag helt ensam, det vart inte alls som jag hade tänkt mig. Men det är ju iof sig inget ovanligt :(! Jag får väl åka in till stan själv då, ska kolla om jag hittar något snyggt att ha på mig ikväll :) någon som har förslag? Sen blir det utgång :).. Ska glömma allt för en kväll och ha så kul jag bara kan :)

image41

Älskar bilden <3

Ha en underbar helg och höstlov nu :).. Kram

Kommentarer
Postat av: Daniela

gumman da :( Men hoppas du får en jätte kul kväll, och dansa järnet!! :D (L)

2007-10-27 @ 14:27:45
Postat av: fashi

haha söt bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback