Killar :/

Idag mår jag bättre, men långt ifrån bra! Nu har jag faktiskt börjat tänka, tänka på hur jag vill ha det. Så idag ska jag åka hem och bara skita i det här, vet inte ens om jag vill prata med honom.

Igår brast allt, det var igår han fick mig att tänka till. Är han verkligen så underbar, är han allt för mig? Allt var inte självklart längre, allt var bara osäkert!
Varför ska killar vara så här? Jag orkar inte med det här längre.

Man tycker ju att en äldre kille ska ha mer vett och mognad, men inte fan är det så. Jag vill att ni hjälper mig lite, jag vet att det är svårt att hålla vad man lovar, men jag ska göra ALLT jag kan för att inte vara med honom, tills jag har tänkt klart. Så snälla övertyga mig om att det här är det rätta!?

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag ha körlektion :).

Vi hörs senare! Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag tycker du gör aldelles rätt i att strunta i honom i några dagar tills du vet hur du vill ha det :) Det är nog bra för dig att du får ha tid för dig själv och kunna lyssna på vad DU vill och hur DU vill ha det utan påtryck från honom eller från andra !
(L)(L)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback