Jag älskar dig

Varför ska det vara så svårt att berätta hur mycket man älskar någon, varför finns det inget ord som verkligen beskriver? Sitter och tänker på min älskling och alla våra minnen. Trotts allt som har hänt kan jag inte lämna honom. Skulle du kunna lämna någon som får din dag att vara värd att leva, som får ditt självförtroende att stiga? Och som får dig att känna dig älskad?

Jag har aldrig hatat och älskat en människa så mycket på samma gång och trodde heller inte att det var möjligt.
Men varför ska jag lämna en kille som är värd att kriga för, en kille som alltid ställer upp och får allt annat att verka meningslöst.

Hoppet finns fortfarande kvar, men varje dag oroar jag mig för att jag är den tredje eller fjärde tjejen han säger "Jag älskar dig" till.

Jag vet att du har förändrat dig och det är det som får mig att stanna kvar! Men minsta lilla sak som händer, kommer jag att vara tvungen, tvungen att lämna dig.


Men just nu övervinner kärleken allt!

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback