Ansiktskrämer

Jag måste bara rekomendera två produkter jag gillar hur mycket som helst. Det är två ansiktskrämer från märket "Yvonne Ryding" i serien "A beautiful idea"

Den ena är Nattkräm och den andra är dagskräm.
Dagskrämen går jätte bra att använda som underlag till make-up och får det sitta kvar hela dagen.

Båda krämerna luktar otroligt gott och är inte gjorda med alkohol, hennes produkter består av naturens underverk och det tycker jag gör det hela mycket mycket bättre. Den här serien är något ni bara inte får missa, det är de bästa krämerna jag provat någonsin och det ger verkligen resultat!

Gå in på 
http://www.yvonneryding.com och läs mer om hennes underbara produkter.

                                                   


                                                              JAG ANVÄNDER:


                  Light day creame
                                                               Rich Night Creame

             image47                                          image50
     





Kommentarer
Postat av: Johanna

jasså gjorde du. haha! vad drömde du då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback