Akuten

Igår satt jag på akuten med min fot i SEX TIMMAR!!! Helt galet, att dem inte kommer på något bättre system. Nästan att man själv får ta och bli sjuksköterska :P.. ne, tror inte det går så bra då.  När jaag väl kom in visade det sig bara vara en bristning i muskelfästet, hah kul, kul att vänta sex timmar på det. När jag kom hem somnade jag direkt.

Idag ska jag inte göra någonting alls, kanske baka något, mumms! Vad ska ni hitta på? Imorgon har jag körlketion och sen åker jag hem till mig.

Har inte lagt upp någon bild från när jag klippte mig, tog en rejäl bit, inte klippt mig på ett halvår lixom :/
Har tyvärr min digitalkamera hemma så ni får nöja er med mobilbilderna :(

image45

Jag färgade en mycket rödare ton och klippte snelugg :).. Berätta vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Karin

men tack kul att höra att du tycker det:)

Postat av: Daniela

jätte fint! :D du passade verkligen i din nya frisyr ;)ska bli kul och se dig med ny frisyr och utan tandställning på fredag! Älskar dig(L)

2007-10-30 @ 16:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback