Torsdag..

Idag hade jag ännu en av mina må illa dagar :( Tycker det är så fruktansvärt jobbigt, i går på bussen till älsklingen blev det värre än vanligt.. fy, trodde allt skulle komma ut på bussen, men pjuuh jag klarade mig. Jag ska vänta och se om mensen kommer och annars ska jag göra ett test, usch va nervös jag börjar bli nu.. tänk om,aaaah!

Så idag har jag mest sovit, men duktiga jag har också lagat lunch med älskling :).. Det fick bli nuddlar med wook och creame fraiche och kryddor :).. Så himlans gott!

Just nu sitter jag här och gör ingenting.. Ska iväg på träning snart och egentligen måste jag hem till älsklingen ikväll eftersom jag måste fixa lite bilder tills imorrn :)..

Nu ska jag göra baby sällskap i sängen.. Goos!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, fick en kommentar om att du också hade blivit blåst av stina-lee, är det sant och isf hur blev du blåst?

Postat av: linnea

JAG HAR BLIVIT BLÅST PÅ 500:-!

2007-11-15 @ 18:14:07
URL: http://coldplayer.blogg.se
Postat av: Paola

hehe samma fråga som dom ovan.. är det sanT? :P
gud va löjligt de känns, men jag är ju bara tvungen att veta.

2007-11-15 @ 21:12:17
URL: http://paolita.blogg.se
Postat av: Lisa

OKej :/ tråkigt. För mej var det bara 30:- eftersom jag fick lösa ut mitt paket då hon satt på för lite porto. Jag tog mest upp det för att jag tycker att det är oetiskt plus att hon skrev att hon skulle göra det och då ska man hålla sig vid det tycker jag!

2007-11-15 @ 23:24:24
URL: http://lisawalker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback