Torsdag

Nu sitter jag i skolan, första gången den här veckan eftersom jag har varit lite sjuk. Hade piano-lektion i morse och nu har jag lite "free-time" hehe ;)..  Ska gå upp på lektionen om en timme igen :).. Snacka om skoltrött man är..

Gick upp i morse och sjöng för mamma och gav lite presenter , hon vart jätte glad.. En glasvas och två ljuslyktor från Duka blev hennes!

Efter skolan ska jag fika lite med Ronja och sen vidare och se en Balett föreställning med skolan :)..
Allt går framåt med lägenheten och det lutar mer och mer till ett ja :).. Det skulle verkligen vara mysigt att ha något eget att ta hand om, speciellt såhär framåt jul.. Pynta och fixa ! Gaaa, jag blir alldeles till mig.. Hoppas, hoppas och åter hoppas jag på att älsklingen är mogen nog att flytta :)..  Tanken på hyra och allt skrämmer mig, det enda jag har betalat är min mobilräknning lixom :P..

Nu ska jag kolla lite bloggar och så :)..


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du skulle bara veta hur skönt det är ;)

Postat av: L i n d a s . L y a

Huuuuur mjuka, varma och sköna som hellst :D

2007-11-08 @ 13:28:08
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Lovisa

Hoppas du får en bra dag!

http://emmaochlovisasblogg.blogg.se

2007-11-08 @ 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback