Snö :O

Oj, oj, oj vad det snöar ute, hela marken är täckt med snö och så oxå himlen. Det var ju ungefär ett år sedan snön tittade fram sist, så man blir lite överraskad.
Jag tycker snön är vacker när man sitter inne och kollar ut, men usch vad äckligt det är att gå ut i det här vädret, speciellt när det är slask och tar 10 extra minuter bara att ta sig till bussen. Hoppas bara att snön håller i sig till jul, annars är det helt onödigt, enligt min mening.

Idag har jag bara vart i skolan och haft nationellt prov, det gick bra.. eller det kändes bra iaf! Mådde illa imorse oxå men det börjar bli bättre.. men jag är trött som ett djur och ska väl snart bädda ner mig i sängen!


image134



Ha det bra i kylan mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback