Smärta..

Jag orkade tyvärr inte åka iväg till sången, mådde alldeles för dåligt för det :(.. Istället har jag sett det sista avsnittet av OC :'(.. Faaan, det som var så bra. Kan inte finnas någon som tyckte det var dåligt.

Men nu måste jag ju hitta en ny serie att fastna vid, någon som kan hjälpa mig med förslag?

Imorgon ska jag faktisk försöka åka till skolan, hoppas jag mår bättre. Troligtvis inte eftersom det är sämre än i går :/.. Känner att febern är påväg tillbaka nu..

Jag saknar helgen, jag saknar Daniela..
Fan älsklingen att du inte bodde närmare, då hade jag stått utanför din dörr dag och natt!!.. Vill bara vara hos dig nu och krama dig.. bara ligga i sängen och kolla på film eller något. Jag saknar dig!


Puss Puss Puss :)



 


Kommentarer
Postat av: arnheimer

då kan du ta l word. den serien kan man kolla på om o om igen.. ;p

2007-11-05 @ 19:04:13
Postat av: Daniela

ah jag håller med !! om det bara vore så att vi bodde närmare så skulle vi va jämt :D
det är så lätt att sakna dig :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback