Skolan

Just nu sitter jag i skolan, jag slutar egentligen 16 men nu är vi klara med låten så det finns inget mer att göra :). Skönt. Så jag ska ta 14-bussen hem! Idag har jag egentligen träning men denna dumma förkylning ska förståss förstöra allt :(. Imorgon är det fredag ju, har många planer men inga säkra kort, antingen ska vi till Claras eller The vibe om det inte blir så, så ere en tjejkompis som har fest!

På lördag ska jag till min morbrors fru och fira henne, hon kommer från Indien så då kan man räkna med god mat, Love it! och på söndag ska jag träna, bara detta äckliga viruset kan ta sitt pack och dra.

Usch jag har verkligen jätte tråkigt :/. Äh det ska inte få gå ut över er så vi slutar här :)..

Hörs sen ;).. Kram på er!

image154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback