Skolan :)

Hello friends <3


Sitter just nu i skolan och degar, ska igentligen svara på lite frågor om första världskriget men det känns för drygt just nu. Om en kvart börjar nästa lektion, Nutida konst, då blir det redovisning om min sångpedagog :)!

Usch vad jag har tråkigt.. sitter och pillar med facebook, förstår ingenting, tycker hela sidan är skum. 
Efter skolan ska jag åka till min kära vän Emily, vi ska tare lugnt och äta mat, sen blire utgång till Claras lite senare :)! Ska faktiskt ta det ganska lugnt idag, orkar inte ligga bakis hela dagen imorn och så har jag en sjuuk mensverk :/..


Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: sara

det är ju bra i ditt fall att du har mensverk om du inte vill ha en bäbis=) ha en härlig fredag

Postat av: Emily

Gumman vart tog du vägen i går? Föresten tog du alla dina saker utav mig : )..
Puss I love you!!

2007-11-17 @ 10:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback