Sjukling

Nu var det visst min tur att bli smittad av det där äckliga vinter viruset.. jag orkar inte vara sjuk, det är inte kul alls. Kan knappt svälja, de e lite tungt, trotts min feber och halsont ska jag pallra mig iväg till min sånglektion :).. Nu ska vi sjunga till färdiga bakgrunder och jag har valt James Morrison - You give me something :) Bästa låten i världen och den passar min röst så himla bra. Ångrar lite, men bara lite att jag inte sökte till idol i år, dem flesta i år var faktiskt inte så bra, men jag skulle inte våga, tänk om jag skulle låta som alla som inte går vidare.. Blää! Får mogna på mig lite så får vi se i vår om jag vågar! Skulle ju vara kul att prova :).

Aja, nu ska jag gå och fixa lite frukost, det lär väl bli ren filmjölk med tanke på min hals ;)..


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Daniela

johodu, jag tycker definitivt att du ska söka! ;)
Du är grym! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback