Sjuk!

Godmorgon!


Idag är en hämsk dag, jag har blivt sjuk :(.. Usch detta är inge roligt faktiskt och imorgon ska jag jobba på Råsunda,Sverige match ju! Kommer bli tufft, lär ju inte bli friskare iaf :(..

Idag ska jag åka till skolan, ska gå på min sista lektion faktiskt, kan inte vara borta så mycket. Missar allt då!
Sen ska jag hem och lägga mig igen och hoppas det blir bättre! Älsklingen har också blivit sjuk så vi kan ju ligga här och snyta oss tillsammans :P..


Hoppas ni andra mår bättre än oss ;)

Kommentarer
Postat av: Daniela

gumman, hoppas du blir bättre snart. Saknar dig så in i bomben :'( Krya på dig nu & du vet att jag älskar dig massvis

Postat av: Sara

jobbigt att vara sjuk=(

2007-11-21 @ 09:18:15
URL: http://flippaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback