Se hit nu :)

TÄVLING!

'image153


Lyssna upp folk! Nu är det så att det pågår en tävling på Novas mammas blogg där man kan vinna en jätte söt Svea mössa och två godisaskar! Så kom igen nu allihoppa., ta chansen och var med, det enda ni behöver göra är att skriva om tävlingen och länka till Novas mamma :). Inte alls svårt, så ta er tid att göra detta nu, det är värt ett försök iallafall! Perfekt såhär till vintern!

Sen vill jag även passa på att rekomendera hennes blogg som är så guddomligt bra! Har inte följt den så länge men den är rolig att läsa samt att den varierar sig. Så alla ni som läser, ta tag er i kragen och var med i denna tävling, och glöm inte läsa hennes blogg! 

http://emmaforpresident.blogg.se/1195411910_tvlingsdax.html

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag jobbar inom hemtjänsten i min kommun så jag tar hand om äldre människor som inte riktigt klarar sig själva. Jobbar du någonstans?

Postat av: evelina

hoppas du vinner den
=)

ringen är en schalinsring som köptes slät, den har vi låtit sätta i 6 diamanter i efterhand!

kram

2007-11-21 @ 22:43:05
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback