Pepparkakshus!

Hejj!
Nu har jag vart hemma ett tag och både sovit och lagat mat. För en timme sen började jag och älskling baka pepparkakshus, var jätte mysigt, fick verkligen julkänsla! Nu är vi klar med våran låt på musikproduktionen och den vart helt okej faktiskt, man är ju inge proffs direkt!

Imorgon ska jag köpa min nya mobil, skönt med ett byte, tycker inte om den jag har nu!
Har inte riktigt bestämt vad som exakt händer imorn men vi får se! Vad ska ni göra?

Nu har jag ett jobb också, tack vare min kära ängel Ronja!. På ett babycafé ska jag jobba 2 dagar i veckan, ska bli jätte kul faktiskt, behöver verkligen detta!

Nu ska jag kolla lite andra bloggar. Hör av mig senare!


image155

Vart snyggare i verkligenheten ;) (min snögubbe längst bort har ju ramlat ihop :( )

Kommentarer
Postat av: Mikaela

JA SKA MED GÖRA ETT PEPPERKAKSHUUUS! :) vill vill vill...

Postat av: matilda

åh kul!!

2007-11-22 @ 20:40:51
URL: http://matildakarlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback