Lägenhet!

Godmorgon people :D! Sovit gott?
Jag är hemma idag från skolan också, fortfarande sjukt ont i halsen :(..  Men imorgon ska jag göra ett försök, då ska vi även gå på en Balett-föreställning med skolan på kvällen, det ska bli kul att se :).. Lite senare i planeringen ska vi gå och kolla på konserter och så :). Kul kurs!  Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tänkt att baka ciabatta bröd. Senare ska jag hem till mig, mamma fyller år på torsdag så jag ska vara där och sjunga på morgonen :)!

Juste lägenheten kostar i hyra 5000:- i månaden och sen räknade vi på med bredband, mat och hela skiten, då gick allt på 10 000:- i månaden, det är alltså 5000:- var! Detta är summan för en stor nyrenoverad 2:a.
Tycker ni att det är värt pengarna? Ni som bor i läghenhet, hur mycket betalar ni?


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: S.

(Svar)
På kicks :) Vet att dom finns på Åhléns också


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback