Kärlek

Jag måste vara den lyckligaste människan i hela världen, iallafall så kännsimage138
det så! Jag har allt man kan önska sig, världens underbarste vänner, familj och pojkvän. Finns ingen andledling till att klaga. Varför ska jag vara ledsen för när allt är hur bra som helst, man har sina perioder då och då och nu ber jag om ursäkt till alla som jag någonsin sårat pga mina humörssvängningar, jag är inte sånn.. Jag är snäll och trevlig, jag är inte den typen som skriker på folk, men ibland går det inte alls att styra :/.. Jag ber om ursäkt, det är ingenting jag vill!

Sen vill jag bara tacka den som har stått ut mest, men endå håller sig kvar. Alexander! Det har nu gått 1½ år sedan du och jag blev ett och jag ångrar inte en enda sekund med dig. Att hålla om dig är det bästa jag vet och jag skulle aldrig klara mig utan dig. Du är den enda som fått mig att uppskatta den jag verkligen är, tack! Jag hoppas alla ni där ute i världen får vad ni förtjänar, oavsätt om det är från din familj, vänner eller pojk/flickvän..

Alla är lika värdefulla och alla förtjänar det bästa som går att få!

Jag älskar er alla, Många kramar och kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback