Hemma :)

Äntligen hemma, det känns skumt att vara hemma så tidigt, klockan är bara 11 ju :S.  Känner mig iaf duktig som pallrade mig iväg till skolan för en lektion svenska :P. Väl hemma fick jag värsta nysatacken, kunde ju lika gärna tagit fram disktrasan och skurat lite när jag endå var igång med att skvätta, haha.. kul skämt ;)

Ikväll blir det Råsunda, Sverige spelar ju. Någon som ska dit?
Hoppas att jag får en bra plats att jobba på, vill inte stå utomhus, hoppas chefen läser detta :)..

Snaaart, mycket snart får vi veta om lägenheten blir våran denna månad eller om två månader. Jag hoppas, det skulle vara så mysigt, fast ett oerhört stort ansvar, men man måste ju testa någongång :D.




Vad gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback