Helgen

Gud vilken rolig helg jag har haft, hoppas ni där ute känner likadant som jag! Fredagskvällen startade hemma hos Ronja, vi satt och drack vin och flummade, vid 20.30 tiden åkte vi till "Softbar" där vi spenderade resten av kvällen. Kul hade vi, dansade gärnet och snackade med folk. Jag har så kul med dig Ronjis :=) Vi drog hem ganska tidigt eftersom vi varit där sedan 21, väl hemma hos Ronja somnade man lagom snabbt.. Lite snurrigt när man blundade men det blev lätt så ;)..

           


igår var vi hos min mormor och firade henne och min mamma :).. Gott med tårta och kakor.

image130



Efter det, runt 19 typ åkte jag och älsklingen till Heron City för att fira våran 1½ års dag :).. Vi såg filmen "Supersugen" Den var sjukt rolig, den måste ni se! Älsklingen hade en present till mig också, en oslipad nyckel som vi ska slipa sen när vi flyttar. Världens bästa jag fått någonsin, jag som trodde han var osäker och inte ville flytta med mig när han i själva verket  vill hur mycket som helst.


Nu längtar jag!!

Kommentarer
Postat av: Askungen

Babes!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback