Daniela <3

Natten var hård och jag somnade inte förns 03, låg och pratade med Hussein ett tag som har tröttnat på att jag inte lyssnar på hans råd. Jag vet att dem är hur bra som helst och jag vill verkligen göra som du säger, men varför går det inte då??? Varför ska man ha en pojkvän som är världens gulligaste för, på natten kan han vara värsta häxan men på morgonen efter är han finare än en ängel. Han började morgonen med att säga förlåt och så sa han hur underbart och fint mitt sms var, sedan har han försökt ringa mig hela morgonen, bara för att höra min röst, bara för att veta hur jag mår. Han var jätte ledsen för sitt beteende igår och han bad verkligen om ursäkt. 

Jag är så ledsen att jag alltid ska gå till dig o grina Hussein, jag tycker synd om dig som ska få höra vad som händer, om och om igen! Tack för samtalet igår iaf, även fast jag är cepe och inte följer dina råd.



image61När jag vaknade imorse gick jag in på Danielas blogg och även morgonen började i tårar, Jag är så glad att jag har dig, att det finns någon som verkligen förstår och gör allt för en, jag är så glad att just JAG får dela min vänskap med dig, det är det som betyder mest. Och vet ni alla som läser: JAG ÄLSKAR HENNE, ÄLSKAR, ÄLSKAR, ÄLSKAR, förstår ni?? JAG ÄLSKAR DANIELA! Jag förstår inte varför det är så konstigt för, varför kan ni inte bara vara glada för våran skull? Jag kommer ALDRIG släppa henne så ni kan ge upp redan nu.. Det kommer alltid att vara vi!!
Det var jätte fint det du skrev om mig i din blogg, verkligen hur underbart som helst! Tack en än gång för att du finns för mig! Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Daniela

ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DIG UTAV HELA MITT HJÄRTA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback