Sorg

Hatar att vara ledsen, känns som att hela året har gått uppochner :/.. ena stunden är allt fantastiskt bra. men i den andra så kan livet lika gärna ta sig. Jag trodde verkligen att vi hade ett öppet förhållande, men endå dolde du något, något som fick mig ledsen hela natten igår :(.. Även fast jag har frågat 100 gånger om det hände något så har du svarat nej.. men så endå var det något :(..

Vet inte hur jag ska hantera detta?.. jag älskar ju dig så sjukt mycket och tror fan aldrig att jag kommer att sluta heller, så jag vill heller inte leva utan dig. Men vad ska jag göra för att visa hur ledsen du får mig?
Kan någon hjälpa mig??


Usch, kärleken är så svår ibland :(..

        Ha en fin dag!



                                     131414-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback