Måndag

Hej alla :)

Hoppas ni har haft en bra helg :).. haha jag märker ingen skillnad längre, lov och helg är samma sak, det är bara 18 dagar kvar tills jag sitter på ett plan till Spain :D.. det ska bli så fruktansvärt skönt, speciellt när vädret i Stockholm inte är på ens sida :/.. Kollar ut nu genom fönstret, jag ser bara regn :( usch! Sitter och lyssnar på Christina Augilera - Obvious..  hon är så jäkla grym :)! Hade världens mysigaste kväll i lördags med älskling, vi hade bestämt att göra något efter allt som hänt mellan oss, så vi åkte till Heron City och åt, bowlade och såg på bio,

Blades of glory: som handlade om två skridskoåkare som blivit avstängda från singelåkning efter en fight om guldplatsen, men tre år senare kommer någon på idén om paråkning så då slår dessa killar ihop sig och bjuder på show :)..

Jag tyckte den var helt okej, inte min typ av film men jag tror denna kan ses av de flesta :).. Jag skrattade iaf!

Idag ska jag jobba på Råsunda igen, Aik spelar mot IF elfsborg :)

Vad ska alla andra göra idag då?

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: stina

hejsan! Jag har inte varit hemma dessa dagar.. Bor hos min syster, förmodligen åker jag hem imorgon och då skickar jag den på direkten.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback